LEGO Napló 48/52

“A Barracuda-öböl kalózai” – Életem egyik legjobb LEGO élménye ez a szett. Éppen csak beütött a COVID első hulláma Magyarországon, én pedig véletlen egybeesésként két év tervezés után végre hazaköltöztem szüleimhez. Mindez néhány héttel a születésnapom előtt történt, amikor is a közösségi médiában először láttam A Barracuda-öböl kalózai beharangozóját. Gyerekkorom kedvenc szettjei a kalózosak voltak, így egy pillanatig sem volt kérdés, mit kérek a családtól születésnapomra.

A COVID-intézkedések miatt futár hozta ki (méghozzá ingyen!), sok nappal a születésnapom előtt és mellé még egy kisebb húsvéti szettet is kaptam ajándékba (a LEGO Napló 39. bejegyzése). De mivel már felnőtt férfi vagyok, tudtam uralkodni magamon és csak a születésnapomon bontottam ki és kezdtem el építeni. Hat és fél órán át, két napig tartott, mire a végére, minden perce fantasztikus volt.

Hihetetlenül részletgazdag szettről van szó. A szigeten három részre törött hajónak több szobája is van: konyha, hálószoba a fedélközben, a kapitánynak saját iroda. De a szigeten van rózsaszín kismalac, és helyi szobormaradvány is. És a hajó nem csak három darabra törve állítható ki, hanem külön útmutató van hozzá, hogyan illesszük össze és állítsuk akár oda a többi meglévő kalózhajónk mellé.

Vallomás: nekem ugyanis ez már összesen az ötödik kalózhajóm. Nagy bánatom, hogy a Budapestre visszaköltözés előtt nem készült róluk egy “családi fotó” még odahaza. A Barracuda-öböl kalózhajója méretéből kifolyólag mindenképpen a családfő lenne!

Hozzászólás